Blog

Pendrive reklamowy na zamówienie

Pendrive to małe, przenośne urządzenie, które służy do przechowywania i przenoszenia danych. Pendrive'y są zwykle używane do przechowywania plików, takich jak dokumenty, zdjęcia i muzyka. Są one również często używane do przenoszenia plików między komputerami. Działanie napędów flash polega na przechowywaniu danych na małym, wymiennym chipie zwanym napędem flash USB. Układ ten jest następnie podłączany do portu USB w komputerze. 

 

Czytaj więcej

Druk na papierach ekologicznych - dlaczego warto?

Ponieważ coraz więcej osób staje się świadomych ekologicznie, zapotrzebowanie na druk na papierach eko rośnie. Istnieje wiele korzyści wynikających z drukowania na papierach ekologicznych, w tym fakt, że są one zazwyczaj wykonane z materiałów zrównoważonych. Ponadto, papiery ekologiczne często mają niższy ślad węglowy niż papiery tradycyjne. A ponieważ zazwyczaj nie zawierają chloru, pomagają również chronić nasze naturalne drogi wodne. Papiery ekologiczne są dostępne w różnych gramaturach i kolorach, więc łatwo jest znaleźć opcję, która odpowiada Twoim potrzebom. A ponieważ są one wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska, możesz czuć się dobrze, używając ich w swoich projektach drukarskich.

 

 

Czytaj więcej

Prezent dla klienta - co wybrać?

 

Wybór odpowiedniego prezentu dla swoich klientów może być wyzwaniem. Na pewno chcesz znaleźć coś, co jest wyjątkowe i pamiętliwe, ale także coś, co jest praktyczne i użyteczne. 

 

Czytaj więcej

Kalendarz reklamowy - idealny upominek dla klienta

 

Kalendarz reklamowy jest może być świetnym prezentem dla klientów naszej firmy pod warunkiem, że będzie odpowiednio spersonalizowany. Ludzie korzystają z kalendarza bardzo często, więc to świetny sposób na podniesienie świadomości marki. 

 

Czytaj więcej

Gadżety reklamowe dla klientów

 

Gadżet promocyjny to fizyczny przedmiot, na którym znajduje się logo lub nazwa Twojej firmy. Są one rozdawane za darmo na targach, imprezach firmowych lub jako część kampanii marketingowej. 

 

Czytaj więcej

Jak zorganizować konferencję lub szkolenie?

Firmy i instytucje aby przekazać wiedzę, umiejętności, idee, zapoznać i nauczyć zmieniającego się prawa, przekazać najnowsze informacje z nauki i działalności biznesowej organizują szkolenia lub konferencje.

Czytaj więcej

Jak przygotować się do targów?

Zbliża się dla Was ważne wydarzenie - targi. Podpisaliście umowę z organizatorem, wynajęliście powierzchnię, być może zleciliście zabudowę stoiska. O czym jeszcze należy pamiętać, żeby wystawianie się na targach było dobrą inwestycją?

Czytaj więcej

CMYK, RGB, Pantone - jaka to różnica?

Istnieje kilka rodzajów modeli przestrzeni barw. Najpopularniejszym z nich są RGB, CMYK i Pantone. Jakie są między nimi różnice i do czego slużą?

Czytaj więcej

Czy kalendarze są dobrym gadżetem reklamowym?

XXI wiek określany jest wiekiem społeczeństwa informatycznego. Wszyscy korzystamy ze smartfonów, komputerów, tabletów. W wielu firmach podstawowym narzędziem do obsługi kontaktów z klientami są CRM-y. Dane zapisane są cyfrowo na dyskach w firmie lub umieszczone w chmurze. Czy w takim razie używanie kalendarzy nie jest anachroniczne?

Czytaj więcej

Dlaczego pendrive z logo to zawsze idealny gadżet firmowy?

Kluczem do dotarcia do szerszego grona klientów jest dbanie o sposób, w jaki postrzegają oni daną markę. Dobre wrażenie u klientów można wywołać np. rozdając gadżety firmowe, organizując konkurs z nagrodami lub dorzucając upominki do dużych zamówień. Takie działania wymagają jednak odpowiednich gadżetów. Doskonałym pomysłem jest wybranie na podarunek pendrive’a.

Czytaj więcej

Dlaczego warto zaufać jednemu dostawcy materiałów marketingowych?

Celem działań marketingowych jest dbanie o to, w jaki sposób postrzegana jest dana marka. Wizerunek musi być spójny i pozytywnie postrzegany przez docelowych odbiorców. Chcąc upewnić się, że wszystkie elementy działań reklamowych będą tworzyć jeden, wiarygodny przekaz, nie warto zlecać produkcji poszczególnych materiałów reklamowych różnym firmom, tylko postawić na kompleksowe usługi, współpracując tylko z jednym dostawcą.

Czytaj więcej