Blog

Jak zorganizować konferencję lub szkolenie?

Firmy i instytucje aby przekazać wiedzę, umiejętności, idee, zapoznać i nauczyć zmieniającego się prawa, przekazać najnowsze informacje z nauki i działalności biznesowej organizują szkolenia lub konferencje.

Czytaj więcej

Jak przygotować się do targów?

Zbliża się dla Was ważne wydarzenie - targi. Podpisaliście umowę z organizatorem, wynajęliście powierzchnię, być może zleciliście zabudowę stoiska. O czym jeszcze należy pamiętać, żeby wystawianie się na targach było dobrą inwestycją?

Czytaj więcej

CMYK, RGB, Pantone - jaka to różnica?

Istnieje kilka rodzajów modeli przestrzeni barw. Najpopularniejszym z nich są RGB, CMYK i Pantone. Jakie są między nimi różnice i do czego slużą?

Czytaj więcej

Czy kalendarze są dobrym gadżetem reklamowym?

XXI wiek określany jest wiekiem społeczeństwa informatycznego. Wszyscy korzystamy ze smartfonów, komputerów, tabletów. W wielu firmach podstawowym narzędziem do obsługi kontaktów z klientami są CRM-y. Dane zapisane są cyfrowo na dyskach w firmie lub umieszczone w chmurze. Czy w takim razie używanie kalendarzy nie jest anachroniczne?

Czytaj więcej

Dlaczego pendrive z logo to zawsze idealny gadżet firmowy?

Kluczem do dotarcia do szerszego grona klientów jest dbanie o sposób, w jaki postrzegają oni daną markę. Dobre wrażenie u klientów można wywołać np. rozdając gadżety firmowe, organizując konkurs z nagrodami lub dorzucając upominki do dużych zamówień. Takie działania wymagają jednak odpowiednich gadżetów. Doskonałym pomysłem jest wybranie na podarunek pendrive’a.

Czytaj więcej

Dlaczego warto zaufać jednemu dostawcy materiałów marketingowych?

Celem działań marketingowych jest dbanie o to, w jaki sposób postrzegana jest dana marka. Wizerunek musi być spójny i pozytywnie postrzegany przez docelowych odbiorców. Chcąc upewnić się, że wszystkie elementy działań reklamowych będą tworzyć jeden, wiarygodny przekaz, nie warto zlecać produkcji poszczególnych materiałów reklamowych różnym firmom, tylko postawić na kompleksowe usługi, współpracując tylko z jednym dostawcą.

Czytaj więcej