Istnieje kilka rodzajów modeli przestrzeni barw. Najpopularniejszym z nich są RGB, CMYK i Pantone. Jakie są między nimi różnice i do czego slużą?
Czytaj więcejXXI wiek określany jest wiekiem społeczeństwa informatycznego. Wszyscy korzystamy ze smartfonów, komputerów, tabletów. W wielu firmach podstawowym narzędziem do obsługi kontaktów z klientami są CRM-y. Dane zapisane są cyfrowo na dyskach w firmie lub umieszczone w chmurze. Czy w takim razie używanie kalendarzy nie jest anachroniczne?
Czytaj więcejKluczem do dotarcia do szerszego grona klientów jest dbanie o sposób, w jaki postrzegają oni daną markę. Dobre wrażenie u klientów można wywołać np. rozdając gadżety firmowe, organizując konkurs z nagrodami lub dorzucając upominki do dużych zamówień. Takie działania wymagają jednak odpowiednich gadżetów. Doskonałym pomysłem jest wybranie na podarunek pendrive’a.
Czytaj więcejCelem działań marketingowych jest dbanie o to, w jaki sposób postrzegana jest dana marka. Wizerunek musi być spójny i pozytywnie postrzegany przez docelowych odbiorców. Chcąc upewnić się, że wszystkie elementy działań reklamowych będą tworzyć jeden, wiarygodny przekaz, nie warto zlecać produkcji poszczególnych materiałów reklamowych różnym firmom, tylko postawić na kompleksowe usługi, współpracując tylko z jednym dostawcą.
Czytaj więcej