Blog

Dlaczego pendrive z logo to zawsze idealny gadżet firmowy?

Kluczem do dotarcia do szerszego grona klientów jest dbanie o sposób, w jaki postrzegają oni daną markę. Dobre wrażenie u klientów można wywołać np. rozdając gadżety firmowe, organizując konkurs z nagrodami lub dorzucając upominki do dużych zamówień. Takie działania wymagają jednak odpowiednich gadżetów. Doskonałym pomysłem jest wybranie na podarunek pendrive’a.

Produkty tego typu są stosunkowo tanie, a w dobie szybkiego rozwoju technologii, stały się przedmiotami codziennego użytku, wykorzystywanymi przez praktycznie wszystkich. Właśnie dlatego stanowią świetny gadżet reklamowy. Jeśli chcesz podarować swoim klientom lub pracownikom nowoczesne, przydatne gadżety, pendrive to doskonałe rozwiązanie.

Dlaczego warto zainwestować w pendrive jako gadżet reklamowy?

Dzięki nim klient może bezproblemowo transportować różnego rodzaju pliki np. zdjęcia, czy dokumenty. Urządzenia tego typu stanowią niezbędne narzędzie w praktycznie każdym biurze. Pendrive'y doskonale sprawdzą się nie tylko w pracy, ale także w domowym zaciszu, są przydatne podczas nauki w szkole lub studiów.
W ofercie posiadamy modele charakteryzujące się różną ilością pamięci, co pozwala z łatwością dobrać model dopasowany do budżetu oraz potrzeb danej kampanii.

Efekty marketingowe

Z perspektywy reklamowej, najlepiej sprawdzają się te gadżety, które będą używane przez możliwie najdłuższy czas. Właśnie dlatego pendrive'y to doskonały podarunek. Są bardzo duże szanse na to, że obdarowany klient będzie regularnie używał swojego urządzenia, co pozwoli mu dobrze zapoznać się z logo firmy lub grafiką innego typu. Ponadto, wykorzystanie go jako gadżet reklamowy stanowi sposób na pokazanie, że firma jest nowoczesna i obeznana w najnowszych trendach.

Co można umieścić na obudowie pendrive'a?

Bardzo dobrym, a przy tym klasycznym wyborem jest logo przedsiębiorstwa. Można także pokusić się o naniesienie nazwy, jeśli nie występuje ona w logotypie. Doskonałym pomysłem jest również umieszczenie na nim hasła reklamowego. W przypadku niektórych firm, głównie tych usługowych, świetnym rozwiązaniem będzie umieszczenie na obudowie danych kontaktowych.