Blog

Jak przygotować się do targów?

Zbliża się dla Was ważne wydarzenie - targi. Podpisaliście umowę z organizatorem, wynajęliście powierzchnię, być może zleciliście zabudowę stoiska. O czym jeszcze należy pamiętać, żeby wystawianie się na targach było dobrą inwestycją?

Poinformój klientów o dacie i miejscu wydarzenia

Możesz zrobić to e-mailem lub tradycyjnie - wysłać zaproszenie w formie drukowanej. Pamiętaj, aby zaproszenie było wysłane w Waszej firmowej kopercie.

Jakie materiały marketingowe?

Elementem, który wyróżni stoisko wśród innych, są zadrukowane Waszą grafiką roll upy lub ścianki wystawiennicze.
Aby dobrze zaprezentować ofertę - przygotuj ulotki przedstawiające firmę, ulotki produktowe, katalogi. Nie zapomnij o wizytówkach.
Jeżeli jesteś producentem lub dystrybutorem warto posiadać wzorniki na próbki towarów. Klienci dotkną i zobaczą jak wygląda materiał, z którego wykonany jest produkt, jaka jest jego struktura, jak prezentuje się rzeczywista paleta kolorów.
Zamów drobne gadżety reklamowe z Waszym logo, którymi obdarujesz odwiedzających stoisko, takie jak przysłowiowe długopisy czy kubki, ale może warto zainwestować w coś oryginalniejszego, np. zestawy notesów samoprzylepnych, czy kartek na biurko. Wybór jest przeogromny, tysiące pomysłów znajdziesz na naszej stronie.
Dla klientów VIP możesz przygotować bardziej wartościowe business gifty, np. pendrivy lub powerbanki w eleganckim opakowaniu, wszystkie oznakowane firmowym logo.
Wszystkie materiały, które wręczysz kontrahentowi włóż w torbę lub teczkę z firmowymi  nadrukami - klienci niosąc je, będą chodzącą reklamą Waszej firmy.
Zwiedzającym proponuj słodycze, oczywiście z nadrukowaną na opakowaniu Waszą grafiką.

Po targach

Po zakończonych targach wyślij do każdego klienta, który odwiedził stoisko, e-mail z podziękowaniem. Jeżeli także do niego zadzwonisz, podzielisz się wrażeniami, jeszcze raz będziesz miał okazję zaproponować współpracę.

Życzymy owocnych targów.

Jeżeli masz pytania lub uwagi zadzwoń: 22 664 16 00 lub napisz biuro@arp.waw.pl